v.18 i umeå

bio med matilda♥, såg hur många lingon i världen finns det! sjukt braaa

köpte foundation, nagellack, puder och sämsta hårsprayen :p

köpte även dom här skorna!

min ring som ja inte visat tidigare tror ja? och naglarna som ja fixat.

gick till och från stan varje dag, ena dagen då ja skulle ta bussen kom den inte ens..

jag och matilda gick ut en sväng och hitta världens skönaste gunga!

mina skor på "botten av gungan"


hitta en cool "ring" som man kunde sitta på och snurra samtidigt'

så här såg ja ut en dag

åt tacosbuffé med jessica & malin, så sjukt gott!

sen for vi till nus och kolla på en föreläsning "mr. tourette och jag"
pelle sandstrak var väldigt roligt samtidigt som man insåg hur
jobbigt han har haft det!
en svart/vit/grå emelie:]
prövade en sjukt skön tröja... dock lite stor? haha
satt utanför matildas klassrum på musikanten (?), och vänta på att
hon skulle sluta för dagen för att sedan fara till bussan.

åkte buss med matilda, alex & oskar :) bussresan gick väldigt snabbt
tyckte jag och det dröjde inte länge innan jag fick
pussa på min älskling!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0