like it alot

I fredags tog vi det bara lugnt efter att ja kom hem från umeå.
Vi åkte lite bil och lyssna på musik, hände inge speciellt så vi for hem hyffsat
tidigt och la oss.
I lördags klev vi upp, eller viktor fick väcka mig nåra gånger innan ja tog
mig upp! och gjorde "frukost på säng" åt mig och fixa kaffe, sötnos!
men tillslut tog ja mig upp och då duscha ja sedan fixa ja mig.
När ja var klar åkte vi till åsele och hämtade Jimmy & Elin,
sedan åkte vi till vilhelmina, skulle se drifting grejs på flygplatsen :)
Träffade jannike, emma m.fl, och jonte :D ruligt
Filmade dessutom bilarna och så, så strömmen tog slut på mobilen..
var ju mindre bra!
Sedan åkte vi in till vilhelmina och träffade Frida som hängde med oss
ett tag, för sedan skulle hon fara och käka.
Hon var med oss senare också :)
Var in på krogen också.. det sög! haha
Annars hände det inte så mycket mer och vi kom hem rätt sent.
Idag har jag mått så jävla bra, att ja knappt kan tro att jag druckit
en endaste droppe igår. tummen upp!
Jag har även gjort fruktsallad & grädde och kaffe och bjöd mor, v och anton.
har även hunnit med att äta en mjukglas också:]
Nu har ja prövat mitt nya nagellack, dock var det en tråkig färg (grå)
trodde att den skulle vara glansigare.. men icket!
Nu ska vi se film och mysa och gruva oss för praktiken imrn.
HÖRES♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0