det kanske fungerar nu..

Blogg.se har ju som många redan vet krångla hela
helgen, men nu hoppas jag att vi slipper det :)
Idag har varit en rolig dag.
Vi fick göra lite olika saker skriftliga som praktiska
på lektionen vi hade, sedan träffade jag matildaaa
på stan så vi stekte lite sedan åt jag middag!
Efter att magen min hade växt lite yttligare vandrade
vi mot teg, där matilda åt middag.
Just nu sitter jag och lyssnar på när matilda läser
ur en engelska bok, låter ljuvligt♥
Vill dessutom att du ska ringa gubben
om du ser det
här! puss
vet inte riktigt vad resten av dagen har att erbjuda,
men blir nog bara att ta det lugnt och vila ner maten.
så kanske skriver lite senare om inte imorgon.
ha det bra så länge!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0