ibland när jag har en lugn och stilla dag, längtar jag tills det blir fart

Saknar du någon just nu: JA VIKTOR, MLI OCH MATILDAAAA, MAGDA MÄÄ
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: det har typ lagt ner eller bytt sida va? 
Gillar du dokumentärer: nep, eller beror på om vad isf.
Vilka språk kan du prata: svenska, lite spanska, dock har ja glömt allt typ :p
När fikade du senast: ehm, nån timme sedan, jao 
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): vara irritersam!
Senast sedda filmen: cops out, såg dock inte hela :p
Senaste impulsköp: 2 par skor, och 2 par leggings typ :)
Bästa promenad: jadu, väntar på den :p
Favoritgata: furuvägen, saknar att vara där..
Favoritgalleri: hm
Här bjuder jag mamma på middag:. hon bjuder mig, men när jag blir stor ska jag bju igen!
Fikar gärna på: waynes ofc
Bästa lunchställe: beror helt på vad man är sugen på!
Favoritgrönsak: GURKA
Favoritfärg: blå 
Favoritdjur: sköldpadda, panda, hund, katt, häst typ :)
Favvoskor: inga favoriter
Tränar: senaste snart 3åren, aldrig!
Det dyraste jag köpt: ehm, venne?
Bästa fyllekäket: burgare helt klart
Bästa romanen: hm
Favoritprodukt på Apoteket: hm, vet inte om ja borde säga mina mediciner eller? :p
Bästa förfestmusiken: partymusik i guess?
Reser helst till: överallt helst
Älsklingsljud: viktors underbara stämma
Mitt sämsta köp nånsin: hm, har nåra typ
Är du bekymrad över något just nu: yepp. 
Favoritland förutom sverige? ingen aning, spanien verkar awesome!
Längtar efter: viktor, åka utomlands, fara till hotellet, träffa nåra, osv.
Gillar Allsång på Skansen? öh, nep
Senast lästa papperstidning: läser inte
Senaste telefonsamtal: virre:)
Varit i Polen? faktiskt inte :p
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 20 år 
Vill du ha / har du barn? jag vill ha :)
Hur många resväskor äger du? har bara då bags, ena är dock trasig :p
Tittade du på tecknat när du var liten? ohja
Vad var den senaste musik du lyssnade på? olika
Vad är det bästa med dig? att jag är generös, snäll och awesome
Vad är det näst bästa med dig? att jag gillar kyckling?
Vad är det sämsta med dig? att jag är blyg
Hur var du som barn? blygare än nu
Har du bra kontakt med din familj? ja, som tur är!
När hånglade du med en man första gången? en man HAHAHAAHA
Har du varit kär? ÄR KÄRRRRR
Hur stora fötter har du? 39
När dansade du senast? onyktert, inte så länge sedan. nyktert? bra tag sedan
Följer du någon Tv-serie? räknas halv åtta hos mig? :p  
Vad gjorde du nyårsafton 1999? åt mig fet antar ja.
Boxers, briefs eller tanga? helt klart boxers.. eller?
Vart vill du åka på storstadssemester? new york kanske? eller paris :D
Vart vill du åka på solsemester? thailand, spanien
Vill du gifta dig? kanske de :)
Vill du ha barn? ja för andra gången..............
Hur långa ögonfransar har du? ehm, hade kunna varit längre 
Brukar du bada på sommaren? ibland
Älskar du alla former av sport?nep
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? tiep, rix fm
Är du med i någon fackförening? say what?
Gillar du parmesan?
nep
Vad heter din bästis? matilda, mli typ :)♥, sen har jag super underbara vänner som betyder!♥
Vad är det första du gör på morgonen (skoldag)? snooza
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? somnar om, ligger och mysa med virre!
Vad är det sista du gör innan du somnar? pratar med viktor eller matilda, är jag hemma ligger jag och myser med viktor, awesome!
Vad äter du oftast till lunch? på skolan
När åt du kött senast? igår, biff!
Sopsorterar du flitigt? nep
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?nån kopp
Har du några allergier/handikapp? epilepsi, lårbensbrott, pollen allergi typ :p
När besökte du ett gym senast? eh, donno
Äger du en cykel? ägde, den blev stulen av min bror.....
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: GLAAAAD 
Favoritgodis: olika
Är det nåt du absolut inte äter: surströmming, sill
Vad sa du senast: "borsta håret lova, det är viktigare än att spela super mario hela dagen" :p
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: typ den tiden alla var smala och det fanns coola kläder :D
Sommarplaner: förhoppningsvis jobba, roadtrip, festa, vara med polare :) 
Fisk eller badkruka: FISK
Hur många kuddar sover du med: 2, men vaknar på med en 
Favoritväder: SOL
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, viktor, mat
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: varför fråga.. haha
Vem är viktigast för dig: viktor, och mina vänner
Bästa film: nåra stycken
Tror på liv på andra planeter: jag kommer ju från mars............. :o
Kommer du ihåg din första kärlek: nep
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha viktor är min första äkta kärlek, så att han älskar jag som fan!
Tror du på mirakel: ja  
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ohja
Ser du på kärleken som ett misstag: nep
Hur många barn vill du ha när du blir stor: typ 2
Bio eller promenad: bio såklart?
Är du kittlig: kan hända.. (a'
Snarkar du?: kanske de, jag störs iaf inte av det :p
Rädd för insekter? beror på!
Äckligaste insekten: typ stora spindlar, myror är dryga också!
Bästa bok? venne
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig!
Vad vill du jobba som? inom vården
Chips, morötter eller godis? beror på
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? bloggen är väl en slags dagbok?
Har du nån flickvän/pojkvän? ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har en i näsan. ska göra tattoos och fler piercingar :D
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) lagomt stökigt. då syns det att någon bor där!
Gungar du på stolen? kan hända
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Lätt
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur är din drömtjej/kille? viktor
Hur många syskon har du? 4 ska få ett till :p
Vad är du mest rädd för? - tappa viktor, eller någon nära
Är du rädd för blod? nep
Saltar du på maten? ne
Gillar du att sjunga? ja, men sen om det låter en bra är en annan sak :p
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? op, vadå varför? jag vill...
Anser du att du är stark? hur menar du?
Brukar du sola? jaaa
Vad gör du om du får hicka? håller andan i 20 sek, sväljer luft 3 gånger. sen slutar den :D
Kaffe, te eller inget? Kaffe, men ibland tar jag hellre te
Har du en besatthet? tror jag väl inte?

Kommentarer
Postat av: magda

saknar dig med ! <3

2011-03-06 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0