svammel t-ant

godmorgon världen!
idag känner jag mig något friskare & känner för
att gå utanför huset.
har ju varit inomhus sedan torsdagskväll, eller ja
blev en sväng till myway (med bil) så var bara ute
i några få sekunder :p
Halsen känns lite bättre, samma med snoret,
så känns bra :)
Men just nu sitter jag på sängkanten och väntar
på att älskling tänker kliva upp.. han tycker att
jag borde sova längre på dagarna och sluta ta
powernaps på kvällarna.. men riktigt så enkelt är
det inte g-ubben :)
Sov trots allt till 10.30 imorse, så klaga borde han
inte göra idag inte! haha
Funderar om man kanske ska ta en dusch nu medans
han sover, eller om man ska vänta..
Men oj, vilka stora problem jag har :p
Har inte direkt ngt att skriva just nu.. så får väl återkomma!
hejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0