Max gillar viktor nästan lika mycket som jag.

 

Nyss ätit indiskmat som jocke tillagat, väldigt gött!
Nu ställde mamma fram massa svull så lär ju rulla långt om jag skulle ställa mig upp.
Annars har vi inte gjort mycket idag, tvättat och städat till på rummet.
Vet inte varför.. men jag har städat väldigt mycket denna veckan.
Känns som att jag behöver ta en dammtorkning snart igen, hatar dammet!
Plus så gillar jag nystädat rum.
Ikv ska jag och virre åka till åsele om han inte åker till skog vill säga,
så vi får se, åker han till skog vet jag inte alls vad jag ska hitta på!
Men jag håller tummarna för en lyckad kväll.
Nu ska jag fixa lite musik så vi har ngt nytt att lyssna på i forden. hehe!
nu ska vi se lite "annan del av köping" awesome.
hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0