kärleken är evig när vi är tillsammans

Idag pratade jag med nicklas (en lärare) om skolan.
Kändes väldigt bra och vi ska ha möte med rektor, nya läraren & han.
Angående min skolgång.
Annars har dagen gått lagomt fort och har varit piggare än tidigare!
Dock blev jag tröttare nu efter middagen..
Magda ska klippa sig imorgon, så om jag hinner ska jag kanske kolla
hur det går för henne, annars får jag se resultatet efteråt :)
Matilda kom precis innanför dörren, duktig som hon är har hon varit
ute på en liten springtur, och jag som inte kan springa kunde inte
spendera den stunden till något annat än tv & dator!
Inte helt fel det heller tycker jag!
Ska snart ringa min älskade viktor och ska sedan se halv åtta hos mig:)
nep, nu orkar ja ärligt inte skriva mera..
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0