i förrgår, igår och idag

I FÖRRGÅR
fikade i fikarummet på lacken.
jimmy och viktor fixa lite med forden, bytte även däck lite fort för att
fara ut och busköra en stund, bytte sedan tillbaka till viktors däck.
viktor tankade, sen blev det dorotea där det blev sängen ganska så
omgående :p
--------------------------
IGÅR
var vi till storuman och hälsade på jimmys mamma osv.
Blev mycket bilprat och jag och elin fattade inte mkt..
Sedan tankade vi och åkte till vilhelmina.
Där träffade vi frida och hennes vänner, pratade ett tag,
sedan åkte vi till dorotea för jag ville till b-rudarna.
Så dom släppte av mig hos rebe, viktor visste inte vad han skulle göra..
men det löste sig iaf.
Vi kollade på någon hundfilm och åt glass osv :) väldigt mysigt
sedan när matilda & lovisa skulle fara ringde jag älskling
och vi var ute en stund, sen drog vi hem.
--------------------------------------------------
IDAG


vi tre stekte när vi åkte till tåsjö,
jag var osminkad och redo för utelivet.. haha!
i tåsjön kollade vi på skoter race och träffade på roger :p
När vi skulle fara ville inte forden starta och startgasen var slut.
men efter ett tag fråga jag om parfym funkar,
så vi testar min paris hilton parfym,
och bettan gick igång!
Luktade parfym i hela bilen efter det ;p
så vi åkte hem, och nu sitter vi här och är barnvakt åt Lovis.
-höhö-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0