i did some things, but that's my old me

Vilket jag också tror att det är.
Jag taggar sommaren så sjukt hårt att den nästan är äckligt, haha
2010  var endast bäst av två anledningar:
1. åselemarknaden var sjukt awesome, bäst av alla år!
dock tror jag att detta år kommer vara minst lika bra om inte bättre!
Träffade nytt folk, och började umgås mer med åsele bor, osv.
2. Jag tog kontakt med viktor,  vi började ses och festa tsm, måndagen efter åsele
blev vi tsm, vilket var det bästa som hänt mig.
OCH, vi är tsm än i dag, så snart har vi varit tsm i ett år, och eftersom vi blev tsm vid åsele
så betyder det att det kommer firas ordentligt på åsele i sommar ;)
A W E S O M E
'
'
Och i år blir jag 18, för att vara exakt så är det 27 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0