HEJ JAG ÄR GLAD PÅ LIVET :d

(gammalbild) men tog blodprov!
och denna gång gick väldigt bra, ett stick & fyllde 6 rör galant!
Så var verkligen glad när jag gick ifrån sjukan, slapp plågas i onödan :)
Sedan tog jag ett EKG. får se vad resultatet av det blir.
Vet dock inte riktigt varför jag tog det, men det finns säkert en
anledning för det också :)
Så med andra ord startade dagen bra, och till min förvåning har det
fortsatt så, har inget att klaga på och jag mår ovanligt bra idag!
Nu sitter min älskling på bussen påväg hem, så snart får man se
han igen, wiiihoooooo!
Så när han kommer in genom dörren så ska han få äta sen äre
mys som gäller kan jag lova, finns absolut inge bättre än det :D
& det är tydligen bevisat att de människor som får kärlek & pussar
varje dag lever längre.. låter ju inte så tokigt eller hur?
nep, nu ska jag vila mina ben en aning, kanske skriver sedan?
aja, harne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0