en vanlig lördag på skuldåkra


En nyduschad & osminkad emelie :p
Pratade med älskling innan jag hoppade in i duschen, blev så glad :)
Nu längtar jag bara tills jag får krama om grappen!♥
var ju faktiskt länge sedan jag träffade honom, onsdagsmorgon!
och då var det bara en puss sedan hejdå! :/..
Rebe skrev nyss att vi skulle ses senare ikv, det tycker jag var en bra idé,
för jag har egentligen ingen lust att vara med någon just nu.
Jag är inte depp eller någonting, tycker bara att det är skönt att vara
ifred ibland :p
Knäppte kortet för typ nån minut sedan, tycker att mitt hår såg hyffsat långt
ut på bilden, fast vill ha det längre och tjockare! :D
Och nu funderar på att gå en sväng, har inget annat för mig,
och jag behöver verkligen röra på mig!
Synd att det blåser så jävulusiskt mkt, men aja, ske nog gå de åh! =)
Skriver nog lite senare, nu ska jag fortsätta med sminket & håret.
Hejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0