A W E S O M E , that's how i roll

Sitter och lyssnar på musik i mitt rum och tänker på livet.
Snart ska vi äta, tror det blir biff.
Viktor älskling ska på 100 dagars idag, så får inte träffa honom ikv heller,
måste erkänna att det var jobbigt att sitta och vänta på att få prata med honom igår kväll,
även fast jag visste att vi inte kunde snacka..
Som tur va somnade jag tidigt, annars hade jag avlidit!
Vet inte riktigt vad jag vill just nu.
·
Jag lever i rädsla & ångest.
Är inte direkt något jag valt att göra
Önskar ibland att jag var en människa som inte verkar
ha några som helst problem med att leva.
Man ser folk dagligen, jag ställer mig alltid frågan
har hon det bättre? borde jag vara avundsjuk?
·
Dock har jag insett att:
• JAG KAN INTE BLI SMAL
• JAG KAN INTE BLI SNYGG
• JAG KAN INTE BLI SOM DU
→jag är jag, jag är emelie.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nä, ingen kan bli någon annan än den man är, och ingen kan heller bli så vacker och söt som du är! Du är inte bara vacker på utsidan, utan det lilla jag känner dig, så är du minst lika vacker på insidan. :)

Ser så mycket av dig i lilla Lova, det är rätt skoj.

2011-03-05 @ 10:50:21
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0