31 mars

Halloj fågel
idag har jag varit minst lika glad som igår om inte gladare!
dock var jag rätt trött & så i början av dagen, men inte nu :D
efter skolan drog jag in till stan, träffade matilda!
vi gick runt lite & jag köpte några saker, asglad!
jag köpte sakerna för pengar jag fick av daddy i födelsedagspresent,
tack så mycket! nu har jag allt jag behöver så kan lämna perngar i
dorotea nästa vecka. För nu ska resten sparas, wiihooo
Jag & matilda åkte även till myrorna där hon fynda ett par byxor
och en kavaj, jävligt snyggt faktiskt :D
----------------------------------------------
köpte en ny brun väska, som var på rea :D
en asfin vår/sommar/höst jacka! dock är den snyggare irl♥
så nu behöver jag inte en jacka längre, hitta ju denna skönhet.
köpte en ny plånka, stoor och väldigt fin. gillas!
Vita pärlörhängen, länge sedan jag använt örhängen kan jag lova!
sen köpte jag också en parfym. så nu är jag fresch!

Kommentarer
Postat av: Viktor

knös med flera hundralappar i plånka!

2011-03-31 @ 19:23:26
Postat av: Viktor

knös med flera hundralappar i plånka!

2011-03-31 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0