29 mars

Igår kväll mådde jag grymt bra, somnade av en bra känsla i magen.
Tack vare min bästa viktor, vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom!
Dock somnade vi rätt så sent, jag somnade dessutom efter viktor..
Så sov inte alls så mycket i natt.
Fast när jag vaknade var jag väldigt pigg, jag var glad faktiskt.
Helst när viktor vaknade och pratade en stund, osv
Det gjorde helt klart min dag!
Efter att jag packat lite snabbt, sminkat & klätt på mig fixade jag
en macka som jag skulle ta med mig på bussen, skjutsade mamma
ner mig till bussan efter att jag pussat på älskling.
Satte mig på bussen och sov typ tills vi var i åsele.
var -15 ute, så var inte direkt så himla varmt :p
iaf, när jag kom fram till skolan träffade jag sara, snackade lite sen
började vi lektionen. Vår nya lärare är härlig!
hon är schysst och är väligt bra på att lära ut saker & ting :)
efter skolan drog jag till stan och träffade sötmatilda, så vi kika lite
på nå kläder sedan åt jag middag. efter det drog vi hem till matilda där hon
gjorde mat till henne, awesome!
sen har vi bara chillat & jag har hunnit med att spilla kaffe i hennes säng,
sagt lite saker som man verkligen kan kalla FAIL, osv
Så nu ska jag njuta av sista timmarna som 17åring och göra det jag är
bäst på.. att göra absolut ingenting!
harne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0