14 mars

Med 16dagars väntan till 18årsdagen så kan jag säga
att jag mår helt okej bra.
Dock ska jag kolla upp en sak nästa vecka som jag inte
kan sluta tänka på, det tar upp nästan all fokus.
Tycker att allt är jobbigt och inbillar mig massa saker,
som att polare är sur på mig osv, men som kanske inte
alls är det egentligen.
är lite depp på kvällarna, fast det blivit ytterst lite bättre
sen nån vecka tillbaka..
Tur man har världens bästa pojkvän som ställer upp
och lyssnar på mig, och världens bästa vän som
ställer upp minst lika mycket för mig, och lyssnar på
mina knäppa tankar & funderingar.
Tack för att ni finns, ni vet vilka ni är♥♥
Matilda min soeta ven ska till kyrkan och sjunga, grym
som hon är! och sedan ska hon och jag ut på en prommis,
skönt med sällskap kan jag lova när man ska röra på fläsket,
Helst efter stor jävla mackan mamma kom hem med till mig :>
och typ efter alla onyttigheter som räcker för typ 20år frammåt..
jep, jag ska börja röra på mig, jag ska försöka gå neråt på viktberget.
ajjemän.
Ne nu ska jag klä mig sedan invänta matilda.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0