- en rubrik -

Vaken sen någon timme sedan, vad ska man hitta på idag?
är jävligt sugen på att fara till en stuga, grilla, sola, osv.
Men jag vet inte, vi har ju inte kvar vår stuga i arksjön längre..
sen har ju fler stugor, men vi får se helt enkelt :) skulle vara nice iaf.
Igår var jag med mina underbara flickor, matilda & rebe!♥
var ett tag sedan jag var med rebe, men roligt att vi var alla tre må
ja säga, såg någon jävligt dålig film, men bortsett från det vare
jävligt trevligt :)
Efter det var jag med grabbarna grus ett tag, sedan for jag och virre
hem, och myste länge. Gillas verkligen. Gud vad jag har saknat grappen!
sov jävligt bra när jag somnade bredvid han, och var så jävla glad när
jag vaknade bredvid honom imorse oxo!
SAKNAR MLI nu bara, annars skulle allting vara toppen.
Mår bra idag, måste vara solen................ :)
ska färga håret idag, duscha och fixa mig!
aja, ska mysa vidare.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0