you never know you know

Igår efter middagen åkte anton, adam, viktor och jag till åsele.
Vi fick åka opeln ostylelad för sista gången, för senare på kvällen
lacka jimmy den mer, viktor fixa en lampa, jimmy satte dit raggar-
trappan och gjorde en vinge :p haha!
Måste ju säga att den blev kool, ohja!
Nu behöver man inte skämmas när man åk :D
Sen drog vi nå raggar med nya "opeln" sen blev det hämfärd för
oss.
Idag ska jag och viktor följa jimmy till storuman, får se om det
blir ngt att hurra för.. känner ingen tagg direkt :p aja
Blir nog bra, :)
Efter det så vet jag inte riktigt vad som händer, tycker att matilda,
om hon vill ska höra av sig till mig!
har INGA pengar på mobilen så.. ja,
give me a call!
ne, nu ska jag dra. hejs!
FOTO: viktor & Lova
Lova var så himla glad att hon fick vara med på kort med viktor.
men viktor verkar inte lika glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0