var ju tvungen, right?

UTMANAD

Blev utmanad av Emelié persson

Regler: Du måste svara på frågorna och utmana 6 nya personer.

Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator? absolut ingen aning :p

Vilken färg har din cykel? åker inte cykel, höhö

Blondin eller Brunett? brunett

Vilken färg har du på texten på msn? svart ju

Vilket stjärntecken är du? Vädur

Vad var det senaste du åt? ska äta en billys

Har du en diskmaskin? jag äger ingen själv, men vi har en i huset

Rakar du ögonbrynen? gjort, men ska sluta

Har du något husdjur? hundar, katt, mina syskon

Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille? tyska? då skulle jag aldrig få till det!

Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll? säkert

Är du beroende av något just nu? av viktor

Vad har du för fobier? säkert

Hur lång är du? typ 179

Vad har du som ingen annan har? viktor, höhö

Vilken mobil har du? just nu en sony ericsson, annars en samzung!


Vem var den senaste du fick sms av? mamma

Vem ringde dig senast? matilda söderberg

Är du förlovad? nep

När duschade du senast? kom inte ihåg

Vad tänker du på just nu?
vad jag ska göra imrn

Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)? min familj

Vem var den senaste du fick mms av? ingen aning

Är du ihop med någon nu?
klart

Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn? vetint, fråga henne

Är du kär i någon just nu?
ohja!

jag utmanar: agnes, magda, matilda, lovisa, random, random!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mosters smeknamn på dig va "Semla" och för mig har du alltid varit "gumman" :)

Puss

2011-01-03 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0