tiden står stilla när vi rör vid varann

Foto: matilda & jag♥
Idag vaknade jag halv 3, riktigt skönt. dock vaknade viktor vid 9 tiden
för han och min morbror skulle iväg och prata med Leif angående praktik.
sen blev det middag, och idag åt vi typ köttgryta m. potatis! :D
det var riktigt smarrigt, efter maten hade jag ingen ork att ta på mig kläder,
så jag drog ut på det tills jag inte kunde dra ut på det mer :p
matilda kom hit och okQ8 stänger nio.. så vid 8, halv nio tiden
fick jag på mig kläderna.
Matilda hann med en liten facerape innan vi var tvunga att fara,
för vi skull tanka forden innan ok stängde.
när vi tankat åkte vi och hämta anton, sen blev det vmina en sväng.
i vilhelmina ringde jag jannike och fråga om hon ville leka med oss,
vilket hon ville! så vi hämtade upp henne och vi prata på osv,
och sen skjutsade vi hem henne, sen köpte vi korv, himla gött ;D
när vi kom närmare dorotea svängde vi av och lämnade matilda,
sen in till dorotea och lämnade av anton.
men då hämtade vi upp jonte ett tag sedan börja forden låta rätt
häftigt, då vare ngt som inte stod rätt till, så imrn ska vi försöka..
eller rättare sagt viktor försöka fixa det. hehe
när vi kom in låg jag och viktor och krama om varandra, och pratade.
gud man märker inte hur fort tiden går så nu ligger jag här,
klockan är 04.07 och jag är pigg som tusan.
viktor ligger och sover här bredvid mig och jag vettefan hur jag
ska kunna somna nu..
måste väl försöka antar jag, så önska mig lycka till!
godnatt

Kommentarer
Postat av: jannike ' be awesome

de kommer du få hjärtat!

2011-01-05 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0