surströmingar i ström

åkte lite spontant till ström igår, sov över hos anton :) var trevligt!
gillar att bara göra ngt sådär, helt oplanerat.
Väl i ström så ragga vi lite, 2 epor såg vi, dom finns tammefan överallt!
sen så köpte vi kryddigkorv i baguette sen drog vi till sörgårn och chilla.
Efter ett tag blev de film och anton somnade och sov som en stock, hehe.
Jag somnade som nr 2 för jag tyckte inte om filmen.... blä
Jag och viktor sov till 11.20 för då skulle vi hämta anton som slutade för
dagen. sen blev vi bjuda på frukost - korv :p
Sen hämta anton sina saker sen blev det hämfärd, då jag tog denna bilden,
var förhimla fint väder må ja säga =)
Ikv har jag inte planerat att göra så mkt, ska iaf vara hos anton i brist på annat,
och i brist på soppa te forden. men what to do!
Aja, de var en lite update så vi får höras senare
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0