sitter på skolan..

.. i väntan på att få sluta!
då ska jag dra hem till sara en sväng och sedan vidare mot stan.
ska träffa magda och sedan matilda om hon inte lyckas ta sig
till stan utan att bli stannades hemma i ren lathet? hehe..
nemen, ska iaf sova hos matilda i veckan som jag säkert redan
har skrivit, men ska kanske på bio ikv iaf :D blir nice!
helst om matilda följer.. våga inte ta bussen hem till henne själv:$
tror hon förstår mig, aldrig varit till henne.. som det hördes var hon
nästan lite osäker själv på vägar dit och in till stan!
aja, de löser sig nog ska vi se, ajjemän!

annars då? jo tyckte de var relativt skönt att komma tillbaka till skolan,
dock känns det som att jag har mkt att komma ikapp i.
men jag tror att det löser sig, för jag är inte den enda som har saker att
göra trots allt :)
fick träffa lilljessica idag också, och mina klasskamrater..
dock var inte alla HÄR! gillas inte tjejer! skärpning! höhö.
Kan ju redan nu säga att uppdateringen kommer vara lika med noll för
ja har inte tillgång till internet!
aja, nu är det lektion. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0