ÖVERLEVDE NYÅR

säger som min farbror, överlevde nyår och nu är det ett nytt år med nya utmaningar!
kom iaf hem från saxnäs igår, denna helg har varit awesome,
även fast det hänt en del vi gärna hade strykigt från vår
"gjorde-lista" haha.
men jag måste ju bara få säga att denna nyår var så mkt bättre än förra årets.
den sög, de var inte ens nyår kan man säga. isf var det en förjävla dålig
start på ett sånt awesome år som 2010!
men hörni, nu är det ju faktiskt 2011, inte så dumt eller hur? :D
jag känner att detta år kan blir bättre än det förra, även fast det är väldigt
svårt att ta förra året :)
nog med svammel.
----------------------------------
hursomhelst för er som inte vet så firade jag, matilda, hanna, viktor, jimmy,
anton, seb och swedin nyår i saxnäs, där vi bodde i en jätte fin stuga.
vi bodde i björnen 2, skulle lätt kunna fara dit fler gånger, fast nästa gång
kanske med annat folk :)
har iaf sett att folk kollat på min blogg trots att jag inte uppdaterat, så det
måste betyda att ni tycker att min uppdatering suger, men jag kan ju iaf
skylla på att vi varit i saxnäs och inte haft tillgång till någon dator!
men kan iaf skriva lite om helgen nu.
Viktor frös så han satte sig i ett torkskåp, sedan ringde han mig och ba:
"jag sitter i torktummlaren, och jag hittar inte utgången, hjälp" HAHAHA
så jag gick dit öppna torkskåpet och där sitter han faktiskt, så jag var
tvungen att knäppa kort på honom och sedan trodde jag att han nu visste
vars utgången var så jag gick iväg. men då hade han ringt jimmy så att
jimmy var tvungen att hjälpa han ut, hehe. viktor är så söt :D
matilda var som bambi på is och såg ut som att hon åkte skridskor, hon
är riktigt söt hon också helst när hon digga och sjöng "071, det kändes så rätt"
haha, jimmy hade tänt på raketer som han stoppat in i avgasröret på forden,
så ljuddämparen gick sönder, så tappa nästan hörseln när vi åkte hem :p
Och swedin sa bara vettu, åhgren, kugge hela dagarna :p
seb diskade efter oss tacosätare och störade sig!
anton spräckte en korv och spräckarNs kallingar, hehe
hanna skakade sin rumpa för seanbanan, eller vare jag och matilda?
jag åt jävulst mkt tacos och jag gillare, jag skulle basta men de blev inte av.
och jag var partypinglan! hehe
--------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0