lika galet som emelie

Gillar inte att min finne bredvid munnen är lika stor som hela jävla finland!
Jag vaknade relativt tidigt idag, viktor snarkar på han som vanligt :p
var förbi pappsen igår också, skulle skjutsa dit brorsan.
blev väl kvar där tills lite efter nio ändå, riktigt trevligt var det! :)
Efter besöket hos pappa blev de att dra dorro-raggen, som är riktigt UTTJATAD. haha!
var även med grabbarna grus.
Sen for vi hem och jag och viktor låg bara och pratade om första gångerna vi träffades,
och när jag tog kontakt med honom osv.. vi har en galen historia tsm :D
Det är ngt vi får berätta för våra barnbarn någongång i framtiden! jao.
Merdå? jo sitter och spelar tetris och skriver även med rebe, känns som att vi börjar
bli överrens angående "gruppsplittringen" så nu hoppas vi på en förbättring :)
När viktor har vaknat ska vi fika sen dra till pappa igen, viktor skulle få fäljar av honom,
om dom passade på forden.. tror det var fäljarna? :p hursomhelst, så får träffa lukas
idag igen♥
ska ta min medicin, och snart är det dags för att ta p-pillret också,
fan va jobbigt det är att passa tiden för att ta dom.
har tagit p-piller i en vecka nu, men attsningen vad svårt det ska vara att komma ihåg
klockan 12?
så nu har jag börjat ställa alarm varje dag klockan 12. :p smart.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA..
virre pratar i sömnen!
viktor: "jag vill inte ha dom här fula skorna"
Han är för söt helt enkelt.
han har sagt mera saker men kan inte riktigt komma på vare va!
hursomhelst, ska lägga mig bredvid honom nu,
och bara mysa ett tag!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0