Kladdkaka och klada flickor!

nu sitter jag och matilda och mumsar på en asgod kladdis.
och ser på biggest loser.. så passande! haha
ska snart ringa min älskade viktor som har blivit en jungfru ;)
han tror mig typ inte, men det är sant gubben!
imorgon har jag sovmorgon tills klockan 1, och sedan har jag bara
45min matte sen slutar jag.. värt? aja, allt för betygen, right?
sen ska jag prata med lärarna och se om jag kan åka imrn,
annars åker jag hem på fredag med älskadematilda!
Måste också ta och säga att magda var riktigt söt när hon skrev
sitt lilla blogginlägg om mig, sötpule!<3
Jag och matilda har ju länge pratat om att börja träna eller ja
banta eller ngt, gå ner i vikt iaf, men har som aldrig riktigt
blivit av.. men SPELAR INGEN ROLL FÖR JAG ÄR TJOCK OCH GLA'
ja, så blir väl ett inlägg imrn eller på fredag beror på när jag kommer
mig hem till dorotea :p
aja, ska typ ringa viktor och vara social med matilda :)
hejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0