kära dagbok..

jag är sjukare än jesus i magen.
har inte ätit något idag dels för att jag inte kan, men också för att jag inte har hungerkänsla.
lite coolt ändå, alltså dedär med hungerkänslan.. :p
Hursomhelst, viktor är på ingång vilket betyder att han våga sig hit iaf!
när han har kommit fram från vilhelmina ska han få skjutsa mig till affären en tväris,
ska köpa cola och kanske nå glass, brukar ju gå ner när man är magsjuk?
sedan ska vi bara vara hemma för jag kan inte vistas utomhus.
Skulle gå med max idag, fan höll på spy ner mig när jag var 500m från huset!
fast jag hann in, hehe
jag har sett på shoot 'em up tror jag den hette,
jag gillar den filmen, även fast jag sett den för inte så länge sen så var det ett självklart filmväl
såhär i måndagseftermiddagen :)
Fick matilda att skriva ett blogginlägg, hon är så duktig!
Hon hann även logga in på min fb och göra en facerape, ganska vanligt nu förtiden!
men hörrni, de ska bli ändring på det, för jag har bytt lösenord på fb så nu kan hon inte
logga in och rapa mig hursomhelst inte!
ne, matilda är söt hon! faktiskt.
Juste igår åkte vi en sväng till hoting, och i hoting åt vi korv.
Jag, niklas, adam blev dålig i magen och vi åt preemkorven..
dock har dom skitit ur sig skiten nu, adam hade tydligen klivit upp 4 gånger
inatt typ och nästan skitit ner sig, stackarn!
själv har jag typ bara spytt, men det är nog!
Adam har blivit bättre i magen nu, men inte jag..
så jag tror att det lite har med korven att göra, men också magsjuka.
NE, jävla prat om skit och spya.
Nu ger vi oss, haha!
Jag har räknat lite matte, så pass mkt jag orkat,
låg i sängen och lyssnade på matte skivan som tillhörde boken,
jävligt enkelt och bra!
helst när man inte har orken att ligga och skriva massa mattetal :)
Jag och viktor är himla sugen att fara till östersund och spendera en natt på hotell,
alltså använda min julklapp,
och då har vi även planerat att sova hos anton på SÄR-gårn, natten mot hotellnatten.
blir nog awesome tror jag!
Förutom detta har jag nog inte så mkt mer att säga..
så får återkomma om jag känner för det senare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0