hemma igen, skönt!

matilda, magda & jag for på bio i veckan, såg the tourist.
bild från före bion! :D♥
-------------------------------------------------------------------------------------------
nu har jag överlevt 3h buss och får äntligen vara med min älskling igen♥
vill nästan krama sönder honom men det kan jag ju inte.. hehe!
har varit på skolan idag, sen hade vi innebandy och sen tagga jessica, malin, annica
och jag till stan. när vi kom dit så for vi till bibblan och satt där och vänta på att tiden
skulle bli kring 4. matilda kom efter tre för hon åkte också hem idag :D
när vi satt på bussen började resan med att jag satt brevid matilda.. men slutade med
att vi satt på varsinna platser. pratade med virre typ hela vägen hem.. nejmen ringde
efter bjurholm nångång! :) var nice, tiden går snabbare då.
ikv ska vi väl kanske träffa anton en sväng, annars blire nog mest att tare lugnt,
vilket är riktigt skönt känner jag!
ne, kanske skriver mer senare!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0