HÄSTAR JAVISST

idag när jag, viktor, anton & emil var ute och rasta forden,
mötte vi ngt underligt, eller ja inte de vanligaste man bruka
möta på vägen, utan 2hästar. hehe
så vi försökte locka på dom men dom ville inte, dom stack!
anton ringde sin mamma och fråga efter ett nr, men dom
som ägde numret ägde inte hästarna, så jag fick ringa polisen :p
och fick ett annat nr så jag ringde det nummret och han som svarade
hade inte alla hästarna i stallet, så han var tvungen att hämta dom.
Och han som ägde hästarna vi hittade han kanske kommer bli viktors
chef inom snar framtid, för min morbror har fixat en jobb intervju hos
honom åt viktor. awesome!
Detta var en gnäggande histora.
nu ska jag galoppera till sängen!
gnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0