GRATTIS LOVA 7ÅR

-----------------------------------------------------------------------------------------
På bilden ser ni vad Lova bland annat har fått såhär på onsdagsmorgonen!
Hon har fått:
·• Kläder
·• wii spel
• my little ponny slott
• party masker
• pälor och pengar
osv :)
----------------------------------
Tycker att Lova nyss var liten, tänk vad tiden går fort?
dock kommer jag knappt ihåg hur hon var som bebis,
men jag kommer ihåg att hon var sjukt lik som när jag
var bebis, för vi såg på kort.
Vi såg ut som tvillingar trots att jag är 11år äldre :p
precis nyss fick jag se ett kort på när jag såg Lova för första
gången när vi hämta mamma och Lova på BB,
ja, Lova var liten och söt!
det är hon väl nu också.. men nu kan hon prata!
-----------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0