Godmorgon!

ligger här i sängen vaken, för jag drömde en läskig dröm, vad kan
drömmen betyda?
medans jag sitter och klurar på det ser jag till vänster,
världens vackraste kille hålla om mig och sova så himla fridfullt.
Jag kan kolla på viktor när han sover i timmar, lätt!
han är nästan som en eld man kan kolla på och bara tänka.
-----------------------------------------------------------------------
men måste bara säga att det var jätte trevligt att träffa
magda och hennes mamma, fast det var så pass kort stund..
men varje sekund är värd när vi snackar magda :D
btw, magda vi måste hitta på ngt i ume. hehe
Men det var igår.. var händer idag?
jag har faktiskt ingen aning, viktor sover fortfarande, hm..
vi får helt enkelt ta och se vad som händer :)
ska försöka göra fler inlägg, men viktor tycker inte om att jag
sitter vid datorn så ofta, fast jag får ju :p höhö
och vi ska kanske dessutom till skog idag så.. vi får se ;)
höres♥

Kommentarer
Postat av: magda.

JAA. det måste vi ! vad fan händer med våra fina pizzakvällar?



men juste, mitt plugg är vad som händer :S Men vafan ja kan plugga samtidigt! ;)

2011-01-07 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0