Foto: min vän från midsommar

önska jag var hos dig just nu, vi hade så roligt tsm, du åt och spotta
jag gav dig maten och blev spottad på, men det spela ingen roll,
för jag visste att vi var vänner.
----------------------------------------
vad tusan ska man hitta på ikv, lär ju bli att gå ut, men mer än så vet jag inte!
agnes ville att vi skulle komma till åsele, jo kanske hade kunna komma, om
jag var miljonär!
inge kul att vara fattig, vi har t.o.m panta flaskor en gång :p FAIL
fast, vi har ju trots allt kul.
kanske ska vara med matilda iaf, men blir dessvärre inget åsele tyvär agnes!
sen hoppas jag att mamma vinner på lotto som hon snacka om idag,
för då får vi nog en slant :D hehe
aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0