FÖRLÅT!

..... för den grymt dåliga uppdateringen, i fredags for vi till vmina.
Där träffade vi en del folk och hamnade på 3ställen.
vi hamnade sist hos tom, viktors polare och blev där ett tag.
Fick även lära känna elin lite mer, hon är väldigt trevligt vilket gillas :D
På lördagen for vi hem till dorotea igen, och vi var med anton.
Matilda ringde och ville ha ut oss till rebe, men var så sjukt kallt och
viktor hade ingen ford här inte.. så blev tyvär inte av :/
sov hos anton inatt, och idag har vi bara chillat som vanligt :p
Imorgon är det praktik som gäller, inte taggad faktiskt..
känns väldigt jobbigt angående praktiken just nu, why? donno.
annars blir det buss till umeå imrn, och hoppas på att veckan
går snabbt!
Blev ett ok besök nu för adam och viktor.. jag skulle följa men kunde
inte sitta på en spark som va snöig, vill ju inte ha urinvägsinfektion!
mamma börja typ få magsjuka.. inte nice, så dom skulle köpa dricka
åt henne, och hon har slutat att snusa, så lite nikotinfria påsar så att säga.
DU är duktig mamma! :)
Nu är det mest svammel känner jag och jag har egentligen inget att skriva
om, så får helt enkelt skriva imrn.
gnatt♥
Min man är den bästa. så äre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börjar inte få !! Har varit dålig i magen hela helgen:/

....och ja, vi är duktiga :)

2011-01-16 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0