Dum & dummare på kanal 5, kl: 21:00!

Sitter på soffan hemma och inväntar dum & dummare som ska börja 21.00!
alltså 10minuter återstår så jag tänkte uppdatera er lite :)
Idag fyller Lova 7år som sagt och mormor & morfar har varit förbi,
Lovas farmor och också hälsat på :)
SÅ har varit mkt svullande idag vilket man kan ha lite ångest för.. men ersh,
man lev bara en gång ;)
Och snart blir det mars då många fyller år, både i släkt och familj men även
vänner och bekanta fyll år då!
OCH JAG BLIR 18ÅR :D wiiihoo
Det taggar jag ganska rejält faktiskt :p
Hursomhelst, varit ute ett tag idag och åkte ford, var några dagar sen sist,
det är underbart♥
Jag spelar tetris på datorn och viktor kallar mig nörd.....
NÄR HAN SJÄLV SPELA PÅ MOBILEN :s knäppstare!
Annars har jag inte gjort så mkt mer idag, och det är skönt, tagit det lugnt osv!
Efter dum & dummare eller om jag tar det under reklamen ska jag duscha :D skööönt
ne, nu börjar snart filmen.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0