det är inte alltid lätt.

hejsan bloggen!
har inte uppdaterat pga att jag har varit med viktor vilket betyder
att vara ute och sedan duscha och sedan sängen. så har inte ens
orkat sitta vid datorn, har det så bra utan den faktiskt :)
Men ibland får jag suget för att skriva, och jag tänker inte överge
bloggen inte :D
------------------------------------------------------------------------------------
Nåväl, idag när jag praktiserade fick jag höra av tina att jag tydligen
ska praktisera måndagar & tisdagar.. Min lärare hade ringt henne förra
veckan, men hon har inte tagit kontakt med mig?
tänk om tina inte hade sagt det, då hade jag farit till ume imrn på morgonen,
och ingen skulle ha varit där!
Så tur att tina sa det, tack!
Så jag skrev till fausta och fråga, jo det stämde ju, så ska praktisera imorgon
också. Så kommer praktisera måndagar och tisdagar hela februari ut.
------------------------------------------------------------------------------------
Och nu sitter jag i fotöljen och ba vänta på att älskling ska komma,
han går från bussan nu, så inte länge kvar :D vilket är tur.
och ikv vet jag inte alls vad som händer, blir väl kanske samma som igår?
typ kanske ragga en sväng och sedan mysa tills ögonen slår igen :p
Finns inget bättre än att ligga brevid någon när man ska sova, helst sin kärlek,
man känner sig så jävla trygg och så jävla lycklig så ja, jäg älskar det helt enkelt!
Så när jag är i ume så hatar jag att sova, för då måste jag sova helt ensam.. :(
Men jag klarar mig ju.. knappt! :p haha
hatar dessutom att vara ifrån viktor, folk undrar om vi inte blir less på varandra,
men gud nej, kan  fan inte vara ifrån pajken!
haha, ne nu ska jag sluta att svamla!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0