dålig dag nanting

har ingen aning om vad som händer inom mig
blir lätt irriterad och framför allt ledsen, fattar
inte hur det kan komma sig, ja brukar aldrig
få fram en tår, men nu verkar det väldigt enkelt.
hatar att inte ha kontroll över mig själv, och nu
vill jag bara försvinna ett tag.
mamma pratade nyss med mig, tack för att du finns..
du kan säga kloka saker ingen annan kan säga.
du har rätt i det du säger även fast man ibland inte
vill inse det. älskar dig mamma!
---------------------------------------
tog en mindre fin bild bara för att inte visa hur jävla snygga vi är ;)
Tack matilda för dina fina ord, och tack för att DU finns för mig!
vet inte hur jag ska tacka dig nog, för det går nog inte.
jag skulle kunna hålla på att skriva en roman just nu för att försöka
beskriva på ett ungefär hur mkt du betyder för mig.. men de orkar jag nog inte.
men du vet själv hur grymt bra kompis du är till mig.
älskar dig gumman. genom allt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0