Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Kan ju börja med mina mål:
hm, vad är mina mål i livet egentligen?
Först och främst vill jag klara av gymnasiet med hyffsade betyg
jag vill jobba inom vården och läsa vidare till sköterska.
Jag vill skaffa jobb och egen lägenhet, börja ett eget liv.
Mina drömmar:
Jag vill ha 2barn i framtiden, även fast jag är osäker på om
jag klarar av att föda ut dom :p
Jag vill ha en hund, och tjäna pengar :)
och ett snyggt hus och frescha möbler!
mina önskningar:
jag önskar att jag och viktor kommer hålla ihop livet ut
men både han och jag känner att vi kommer vara tsm
väldigt länge, vi har ett ovanligt bra förhållande som det
inte finns många av!
Sedan önskar jag att jag slipper mer skador och skit
i framtiden, att jag har gjort bort allt nu och kan börja
pusta ut och koncentrera mig på att leva!
Och att jag och mina vänner kommer finnas för varandra
livet ut, och att kontaken mellan vissa återupptas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra mål ! :)

2011-01-25 @ 06:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0