Bilder från i fredags!

viktor som många andra blev blueface, hehe
jimmy och elin sov som 1par stockar när jag & viktor kom dit.

hann även med ett litet egokort, så såg jag ut!
------------------------------------------------------
Åker till umeå imorgon på morgonen. och virre kommer ikv :D
plus att praktiken gick jävligt bra som sagt.. GOOD DAY!
Nu äter jag rester från igår och ba längtar tills viktor är här.
Ska vara barnvakt ikv dessutom, hehe!
simpsons är som vanligt vid middagstiden så sitter i vardagsrummet
och käkar, medans Lova och hennes kompis sitt i köket och låter
som två korkade smurfar.. inte lätt flickor.. haha!
Och jag hoppas verkligen att jag inte blivit smittad av magsjukan som
går just nu.. men haft en konstig känsla i magen hela dagen och känt
att jag inte mått så bra i den.. åh, inge magsjuka tack!
Tycker magsjuka är så vidrigt, dock kan man ju ha det utan att spy typ,
och bara må så sjukt illa att man nästan vill spy.. bådadera är inge kul.
Har hellre feber och ont i halsen.. faktiskt!
påtal om ingenting, jag har aldrig bruka dricka mkt vatten/mjölk osv..
men nu kan ja dricka mkt fan, eller ja olika från dag till dag men betydligt
mer än vanligt.. ointressant fakta men jaja, whatever ;)
åh, shiet nu blev de jävigt ont i magen.. BLÄ!
skriver ngt senare skulle jag tro, måste bara komma på ngt att dela med
mig av :p
aja, hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

KRYA VÄNNEN!

2011-01-17 @ 17:18:10
URL: http://ssmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0