Behöv 'n töckedan trutvalla som ji kalla de opp i norrland.

Sant om det är skrivet, jag behöver en trutvalla!
vill säga läppsyl, har så fruktansvärt torra läppar
att det inte är att leka med!
och ont i halsen har jag, ojojoj inte bra.
Imorse for viktor till skolan, inte illa pinkat gullet!
själv somnade jag om, efter ett tag.. blev pigg då
han steg ur sängen. hehe
Nu ska jag bara vänta på att min älskade viktor
kommer hem vid 3 någongång tror jag, om inte
senare :/ men de beror ju på bussn.
I dorotea går det typ magsjuka, i stan gåre förskylning
så inte konstigt att jag mår som jag mår!
får iaf hoppas att man slipp magsjukan trots att mamma
hade det förra vecka typ.. blää!
Vad har jag mer att berätta? hm, är ganska tort med
milt-blogg-skvaller, så har som inget speciellt att skriva..
---------------------------------------------------------------------
•"bilden av dig förändras med tiden, vad gör du av dig själv?"
handlar om en tjej jag börjat lära känna, verkade helt oskyldig
och grejer, nu har hon motbevisat sin oskyldighet så känns som
att det är en helt annan person.
Hon beter sig olikt enligt hennes kompisar, hon har spårat kan man
nästan säga. Jag hoppas någon får dig att öppna ögonen och se
verkligheten med egna ögon, och att du snarast lägger av med det
du gör innan det går förlångt.
Du förstör endast för dig själv när du håller på sådär,
och jag vill ingen något dåligt och helst inte mina bekanta/vänner,
så ta dig i kragen och gör ngt av ditt liv, du kan bara du vill!
Jag tror att ingen som läser detta förutom dom få som vet vem
jag snackar om är.. inte kan lista ut vem det är, inte personen
själv heller.
----------------------------------------------------------
•"vi kommer alltid finnas för varandra"
Detta gäller: matilda, rebe, Lovisa, emelié & jag.
Förut var vi tajtare än jesus, nu är vi nästan så långt ifrån bästa
vänner som det går att komma, okej inte helt..
Men varför jag drar upp detta återigen är för att jag tror på en
förändring, och hoppas på en sådan också!
Först och främst: rebe du klagar på att vi aldrig ses, men jämt
när jag frågar om vi ska hitta på ngt kan du inte för du är sjuk,
pluggar, orkar inte, osv. 
men när någon annan frågar går det hur bra som helst.. lite tråkigt!
för det andra: lovisa säger att vi tappar kontakten, men när jag börjar
skriva sms eller på msn får jag korta svar som "bra, sjd, okej, nice"
så jag får ingen lust att fortsätta konversationen mer än typ 3frågor.
det är lite tråkigt det också :/
för det tredje: Matilda & jag håller ihop medans rebe & lovisa håller ihop.
visst alla har vi någon, men förut hade vi alla!
för det fjärde: NU KOMMER DEN KOMMANDE FÖRÄNDRINGEN: när
emelié kommer hem från spanien tror jag att alla kommer umgås som förut,
mysiga tjejkvällar hos rebe, film - svulla, sola/bada.. ja you name it!
allt kanske inte blir som förut, men jag tror att alla kommer börja umgås
och vi kommer börja bli EN enhet igen.. så jag längtar dit, jag tror på detta,
har jag gjort ett tag nu, så måtte de ju ske!
vissa tror på gud, vissa tror på allah eller tjejerna & jag! :D
älskar er det vet ni, och tjejer jag är inte bättre själv ängående de ovanstående.
så jag skyller absolut inte över allt på er. vi alla har hjälpt till för att det
ska bli såhär. som sagt, vi kommer bli vi igen.. det vet jag!
-------------------------------------------------------------------------
"2 cool 4 school"
tråkigt att det aldrig är alla på skolan, visst ibland är någon faktiskt sjuk, but still?
vissa går efter någon timme, eller på lunchen.. värt..
Jag tycker det är roligare när alla är där, så varför i hela friden sticker ni jäntor!
Det blir roligare att gå till skolan också om alla verkligen stannar där, huvudsaken
ni är där! skärpning nu flickor.
Uppdaterar senare
puss♥
jag hade nog passat som en prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0