älskling, jag är hemma!

Såhär ser jag ut idag, jao :p
sitter och tänkte uppdatera bloggen som jag lovat,
fast kan knappt koncentrera mig på vad jag ska skriva,
för viktor ligg och säg samma saker hela tiden och ska
rimma.. "emelie var full som en kastrull, och hon ramla omkull"
osv.. haha viktor är ju galen!
Men har iaf tagit mig till dorotea tack vare att min älsklingsmatilda
kunde låna ut pengar till en bussresa :)
Är så himla glad över att sitta här i sängen, bredvid viktor och veta
att det är några dagar till skolan, och inte behöva åka ifrån min
äälskling imrn!
aja, ska iaf räkna matte imrn, och göra en annan uppgift, framsteg? ohja!
har aldrig pluggat i mitt liv.. så, dags att börja kanske :p
Viktor tycker att jag är social, han säger att jag är beroende av bloggen..
men vadå, jag vill bara skriva av mig lite, och jag gillar att skriva!
fast ibland kan det vara mindre kul men det är en annan femma :D
Idag var jag på skolan trots att jag inte mår så jävla bra, men det
är bra gjort av mig tyck då jag!
Efter skolan idag for jag in till stan och träffade alex och sen kom matilda.
Vi gick runt lite på stan för alex skulle kolla efter någon nice t-shirt.
Han hittade 2st efter mkt velande!
Sen bjöd alex mig på en caffelatte på barista och matilda hängde med.
Sen blev det busstationen och alex stack hem. Matilda var tvungen att
vänta för att kunna stämpla sitt kort så jag tog mig hem, återigen.. tack
gumman♥ du har ett hjärta av guld, va skulle jag ha gjort utan dig?
så, ja.. det är i stortsett hela min dag, har inte hänt ngt speciellt..
eller ja, inget jag borde skriva på bloggen iaf :p
ne, nu blire tetris en sväng sen viktor!
gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0