åker till vilhelmina idag.

rtrots lite osäkerhet kring att fara till vmina, har vi nog bestämt oss.
vi ska dit, vet inte om det kommer bli kul eller om det är ngt man
ångrar imorgon.. förhoppningsvis är det de första alternativet.
Igår blev det bara en slapparkväll, vi stannade inne och såg på
film osv, mys!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan fixa iordning mig,
hoppas jag hittar några kläder att ha på mig, har ingenting,
dock köpte jag lite underkläder då jag var i umeå, och 3par leggings.
STOR rea nu, överallt.. önskar jag var miljonär!
Men det är jag ju inte, är lika fattig som.. ja, alla andra studenter..
eller åtminstone alla dom som har liknande ekonomi, hehe!
ska försöka sluta babbla så mkt, men är lite osäker på vad jag ska
skriva egentligen.
Det är jätte fint väder ute nu, när jag vaknade och kolla ut var första
tanken skooooteeerr.. dock har vi inte fixas vildkatten än, och sen när
vi kom ner märkte vi att det var -25 ute.. på gränsen att man skulle kunna
vara ute nå länge på skotern iaf!
och klockan 3 blire middag, vad för nå vet jag inte.. hoppas på nå gott!
och efter 4 far vi till vilhelmina..
Aja, hoppas på det bästa! :D
bilder sen förra vintern, men typ samma väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0