åker hem idag, wiihooo

Är så himla glad, får träffa viktor idag!
dock måste jag åka buss vilket inte alls är lika kul..
men aja, den som väntar på nått gott väntar fan alltid förlänge!
gillar tanken av att det är helg, det får mig att börja tänka på
vad man ska hitta på, känns härligt att man haft en kort vecka
och att det nya schemat verkar vara helt okej, fast vet inte
ännu hur det ligger till angående det eftersom vi inte riktigt har
fått sett det än.
Måste tacka matilda för en väldigt bra och skön vecka,
och för att jag fick bo hos henne, och låna filten.. hehe
du äger gumman♥
undrar dock hur det blir angående imrn, blire vmina eller ej?
allt handlar om sovplats och grejer, är man fattig så är man!
och undra just vilka som kommer vara där, om det ens är värt
att fara.. så många frågor, så få svar! haha :D
inte lätt när det är svårt, jao!
Nu ska jag nog ba chilla med jess & gänget ;p
puss♥


bjuder på en galen bild som jag inte riktigt förstår vrf
den skulle passa in på min blogg, men sitt på skolan
så har inga andra bilder att erbjuda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0