vem var jag, och vem är jag nu?

En sak som har följt med mig under hela mitt liv, är min galenskap!
jag älskar att vara galen, att våga bjuda på mig själv!
Dock är jag väldigt blyg av mig när det gäller att träffa nya människor.
För då vill man alltid ge ett så normalt första intryck som möjligt,
dock tror ja inte att jag lyckas med det, för jag är inte normal nånstans :p
Finns dom som sagt att jag verkade som en tyst och oskyldig typ..
TILLS dom lärde känna mig mera, för då insåg dom motsatsen. hehe!
jag pratar gärna, jag lyssnar gärna, jag gör gärna galna saker,
och jag träffar mer än gärna nytt galet folk! :D
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag, mamma, viktor & två små troll varit till fiket,
blev en skinkmacka & lite cola, aweseome :)
Nu spelar vi vårt nya mario spel till wii;et, faktiskt riktigt roligt.
Jag och viktor väntar på att anton ska sluta praktiken, för att sedan kunna vara med honom,
så vi hoppas på att han gör det snart!
Funderar på om man ska äta ute, eller spara det tills i helgen.. tänktänk
Skulle egentligen ha farit till Umeå idag, men behövde inte det..
tänkte dra med mig viktor, men nu slapp han!.. :P
ska se vad viktor vill hitta på nu undertiden vi väntar på anton..
HEJS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0