När jag tänker på framtiden ser jag viktor & jag tillsammans.

I lördags var det 7 underbara månader med viktor♥
Jag älskar viktor mer och mer för varje dag, och jag kan se att desamma
gäller viktor. Han är inte längre en kille man så spännande lärde känna,
utan han är som min allra bästa vän och killen jag älskar så grymt mkt!
Fattar inte ens själv att jag kan lita på en kille lika mkt som jag litar på virre,
helt sinnessjukt mkt.. men det är jag glad för, för en kille som viktor kan vara
svår att hitta.
& blir aldrig less på att höra han säga att han älskar mig, och blir
aldrig less på att säga att jag älskar honom!
Jag blir så sjukt glad inombords trots att ja inte riktigt vågar erkänna det, när
han ger mig fina komplimanger, och när han menar på att det är han som har rätt,
när jag inte alls håller med hans tyckanden.
Han är den finaste killen jag träffat, och kommer att träffa.
Vi spenderar all tid vi kan med varandra, men trots att vi nästan alltid är med varandra
blir jag aldrig less honom, och en dag ifrån viktor känns som en jävla evighet!
Viktor granlund har ett hjärta av guld, som också är mitt.

Nu & förevigt älskling!
i love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0