missa bussjävelN!

Viktor väckte mig klockan 07.00 och ba "emelie, har du missat bussen?" :o
såklart hade jag gjort det också, så nu sitter jag här och är så jävla sur för
att alarmet inte ens går igång!
Det är en sak om man väljer att "missa bussen" men att verkligen missa bussen
är så jävla surt.... :\
Viktor har iaf tagit sig ner till ok och har nog kommit med på bussen,
var fan taggad på att fara till skolan idag, träffa sara & dom!
aja, what to do?
Så får ställa miljoner alarm imorgon, och skippa min sovmorgon för att åka
till skolan med 06.10 bussen imorgon. man är framme vid typ senast 10.30,
och jag börjar 13.00 ;p haha!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mamma är ute och går med max, efter det ska jag faktiskt städa mitt rum och
sedan ska jag fixa all tvätt som jag tvättade under helgen, ändå skönt att få det
gjort, men känner mig lagomt trött just nu... fast ändå inte, jag är pigg men ändå
inte, fattar ingenting :s
Så vi får helt enkelt se vad jag gör av denna dag, tänkte iaf räkna lite matte senare!
det måste jag faktiskt, så ja, kaffe och matte! haha
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
skriver senare helt enkelt
hejs♥

Kommentarer
Postat av: sarrrrrrrrrri

ville träffa dig me dumbom

2011-02-16 @ 09:46:45
URL: http://sariiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0