@ maaatiildas place!

I morse klev jag upp 05.00 och med tunga steg tog jag mig ner för trappen
och påbörjade den eviga morgonfixningen, kändes iaf som att det tog en
evighet att fixa sminket, var inte alls lika smidigt idag inte!
Sedan satte jag in löshåret och efter ett x antal misslyckningar med
frisyren blev jag sur och det slutade med att jag fick ha en mössa på
skallen :p
Sedan tänkte jag få i mig lite pizza som blev över från gårdagen, vi
gjorde hemmapizza, blev faktiskt riktigt gött ;D
MEN, jag fick inte i mig någon pizza så blev 2glad cola och sedan
väckte jag stackars mamma som hade planerat sovmorgon, så
att jag kunde tigga skjuts ner till bussan.
innan jag fick skjuts ner, gick jag upp och pussade på en sovande viktor♥
Väl nere på busstationen så satte jag i bussen, och bussen började
rulla mot umeå 06.10!
När jag suttit på bussen i ungefär 3h 20min steg jag av och vandrade
mot nästa busstur, sedan var jag framme på skolan! :)
När jag satte mig i soffan utanför cafeterian träffade jag på nåra från
klassen som sa att det inte var någon data idag, eftersom den kursen
är avslutad, så jag började inte fören efter lunch.
Till lunch blev det typ biff och nå bulgur aktigt och sås, var gott!
Och sedan väntade vi på bussen och när klockan var lite före 12
så var vi i stan och skyndade oss till nästa buss,
För idag hade vi idrott på marieberg..... så dåligt att vi måste åka
buss så långt för att kunna ha idrott i 1h? :s
Men iaf, slutade 2 idag, så då fick vi skjuts av niklas (idrottsläraren)
in till stan, sedan gick jag med Elise på stan tills klockan blev 15.27
för då gick hennes buss, dock kom matilda kort därefter och vi åkte
hem till henne :D
När vi kom hem till henne fick jag låna ett par mjukisar och vi tog en prommenad
till coop sedan ica, vi köpte massa chocklad som vi skulle ha tills
"halv åtta hos mig" typiskt oss, fast vi älskar det!'
Ska sova hos denna underbara människa ikv, vilket känns awesome
med tanke på att jag älskar att umgås med 'na!
Ne, nu ska jag kika runt lite till på internet och sedan vara mer social med matilda♥
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0