Just idag är jag stark

Idag är en sån där dag som det allt för sällan är, Känns som att vilka
motgångar livet har att erbjuda idag, kommer man lätt ta sig förbi,
känns som inget kan break me down så att säga ;p
bra engelska emelie.. bra engelska..
Anyway, var jävligt pigg imorse och kände mig glad eftersom det är super fint väder
och +2 grader typ, rena sommarn fan! :D
DOCK, längtar jag till sommarn nu, är faktiskt less vintern, tro det eller ej, men så är läget..
Det beror nog mest på att jag varken har en skoter eller en stuga att våldgästa då och då.
Men jag tror att denna sommar kommer äga allt, seriöst känner taggen på långa vägar,
och visst de är vad man gör det till, och av den anledningen vet jag att den kommer bli bäst :D
Nog om det, ikv ska jag leka kock och göra kyckling, ris och currysås, satan så gött ;D
det kan bara inte bli failat, det tillåter jag inte :p
Nu vill jag bara att älskling ska komma hem så att jag har någon att pussa på.
och nu ska jag duscha och gå med hunden!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0