jaja

hejhopp!
skulle ta sovmorgon men blev inte så lång som jag hade hoppats, vaknade typ tio och kunde inte somna om!
sög verkligen, helst när jag stannade hemma idag för jag hade så fruktansvärt ont i magen där ett tag, så bestämde mig att skippa mig 45minuters enda lektion idag, bra val!
Hörde förresten att dom ska höja priserna på bussbiljetterna till stadsbussarna, förjävligt!
dom kostar i nuläget 12kr och ska höjas till 24kr :s
Visst det kanske inte är helt säkert men hoppas verkligen inte att dom höjer.
annars har ingenting nytt hänt för min del, älskade matilda har kommit hem så nu behöv ja inte sitta och skriva i ett block, utan nu kan ja faktiskt prata med någon! :D haha!
Och imorgon får jag ängligen fara hem, ocoh träffa älskling♥
TAGGAR även utgång på lördag, så denna helgen blir nog awesome, får vi hoppas :)
Ne, kanske skriver ett litet inlägg senare, men nu orkar ja inte skriva nå mer!
harne, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0