ibland kan en tråkigblogg vara halvrolig också!

haha, ser naken ut på bilen men jag har linnen på mig, beskärde bilden
för att bara ansiktet skulle synas, så... jag är inte naken!
----------------------------------------------------------------
Jag vet att min blogg inte är den roligaste att läsa men jag har valt att skriva
vad jag gör om dagarna, och jag trivs med lagomt många personer som läser,
Jag är inte intresserad av att ha 40.000 läsare som ska läsa om typ nyheter
som redan disskuteras runt om i landet och typ försöka mig på att göra fina
paint scheman osv.. I'm not that type of girl, haha!
Jag är en helt vanlig tjej som lever mitt liv, på mitt vis! :p
Så, bloggen används mest för att kunna skriva av mig och bara ha ett yttligare
tidsfördriv där framför allt mina polare kan läsa hur det är och så med mig,
eftersom jag bor på två ställen och kanske inte träffar alla så himla ofta.
Sen vill jag inte att så många ska "lära känna mig" genom bloggen ist för irl,
Jag är mer social och galen irl, i bloggen försöker jag bara få allt att låta bra,
fast jag ljuger aldrig i bloggen, för jag är en person som hatar att ljuga
och att folk ljuger!
--------------------------------------------------------------------------------------
Måste be om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen, men nu är jag mest
ute på äventyr ist för att sitta inne och nöta fb och bloggar :p
Fast ibland kan det vara riktigt skönt att koppla av framför datorn eller tvn :)
I helgen har viktor och jag tänkt att vara i vilhelmina, är ju www ;) taggas!
lär bara bli där på lördag, så folket se till att tagga lördag!
hoppas det blir mycket folk och mkt drag.. hehe
träffade emma i helgen och hon bjöd mig till festen hon kommer vistas på,
så förhoppningsvis slipp jag stå ute i kylan..
(för jag antar att kylan kommer att komma just precis då!!)
Mer än så har jag inte att berätta för tillfället och får återkomma inom snarframtid
med lite mer "update".
CHAO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0