GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Vaknade imorse med huvudvärk & magvärk. bra start?
Men nu först har det börja släppa åtminstone i huvudet, magen är det knas med fortfarande!
Så, blev hemmadag idag, samma för viktor..
som är sjukt förskyld, stackarn!
Så har varit en riktigt mysdag för oss idag, vilket jag inte klagar på!
bästa alla hjärtans dag i mitt liv må ja säga iaf.
Jag och viktor ska snart på hotellet, så blir inget speciellt firande för vår del idag :p
Förutom hur jag mår och vad som gjorts idag kan jag dra lite om vad www helgen hade att erbjuda:
Viktor och jag åkte med jimmy och anton. a till vilhelmina på lördagen,
när vi kom dit så ragga vi runt och jimmy och hans polare emil stack till hotellet och bada.
anton, viktor & jag parkerade ford opeln och fick åka med timo och hans tjej ett tag,
sedan stack vi till en annan.
Sen for vi på olika ställen, inget ställe var det riktig fest,
så slutade med att vi satt hos seb, sen blev det hanna där vi sov :p
träffa ändå en del folk, och LINA & ELIN från min gamla klass,
satan va ja saknat dom!
Och träffade även jannike, hann inte prata så mkt med henne osv,
men känner att ja saknar henne, och vi måste ses!
Sen på söndagen så kom anton till hanna och ja diskade där och viktor var bakis :p
hanna höll på med tvätten och sedan kom även jimmy dit. sedan åkte vi hem till dorotea
och jimmy, anton.a chillade hemma hos mig,
sedan kom anton.m & niklas också hit.
Men började känna mig dålig redan igår så somnade riktigt tidigt på soffan osv,
och anton & niklas for klockan 8 och jimmy & anton.a tidigare!
sen sov jag tills 03.42 imorse och kunde inte somna om förens senare.. sög ju!
men som sagt börjar må bättre nu :D
fick veta en del roliga saker igår, och hade sjukt roligt när jag fick höra lite grejer! HAHA
aja, massa snack..
HEJS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0