nobody said it was easy

halloj, igår var vi till hoting som jag skrev igår,
vi grilla rätt mycket korv och killarna gjorde grill-pinnar,
stora som små, haha!
sen ragga vi lite, anton träffade eddie, fick höra lite om
det som hände ica där för några dagar sedan.. osv. :p
& idag har vi bara klivit upp, jag har smörjt in mig och
nu håller jag på med lösnaglar, insåg just att jag ska
sminka mig och fixa håret efter maten, så kanske är
bäst om man tar andra handen efter man gjort
klart det :)
tror jocke håller på att laga kyckling-wook eller ngt,
luktar ljuvligt iaf.
Vi funderar på att fara till vilhelmina ikv, annars vet
jag inte riktigt vad som händer.
men vi ska iaf fira valborg!
SÅ GlAD & ONYKTER VALBORG UNGDOMMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0