Hej, bloggah mi

Det var ett tag sen sist.. tyvär!
har inte haft tid för bloggen under detta lov, inte suttit ngt
förutom när jag loggade in en snabbis på fb hos matilda i veckan..
--------------------------------------------------------------------------------
MEN nu är jag här och ska skriva ett litet blogginlägg :D
till en början trodde ja att lovet skulle vara tråkigt osv, men jag hade
tydligen fel, för det har varit ett härligt och mysigt lov :)
•Har blandannat varit med magda i åsele
•varit med b-rudarna i risnäset
•varit i bellvik med familjen + morbrors familj
•farit till vilhelmina och snurrat
•varit till hoting och kikat
•haft ett gäng trevligt folk hemma hos mig
osv:)
+ att lovet har känts hyffsat långt också, det hör ju till ovanligheten!
Dock blev jag dålig igår och vaknade av att jag kallsvettades och hade feber,
och idag är det inte bättre, fast idag har jag sjukt tjockt slem i halsen så känns
nästan som man håll på att dö när man hosta :s blää!
Men förhoppningsvis så mår jag bättre snart, och vi får hoppas på att inte viktor
blir dålig sen, för i helgen vill jag vara kry!:D
Och påtal om helgen, vad ska ni hitta på? och vad ska jag hitta på?
händer saker på olika håll och kanter så det är nästan till å vraka och välja..
Men jag vet faktiskt inte vad som skulle vara bäst dorotea eller somewhere else?
Visst skulle varit trevligt att fira i Dorotea som alla andra år, men nu när det är så
komplicerat vad gäller relationer bland alla invånare så kan man inte som förut ba
dra dit alla, för du finns det alltid någon i varje "gäng" som inte går ihop med nå annat.
Så bajs på det, så bara därför överväger jag på att överge Dorotea detta år och fara
någon annanstans bara för fridens skull och för att inte förstöra en kväll då man ska må,
och ha det trevligt med varandra, för något töntigt utbrott osv!
Så vars jag hamnar återstår att se :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
en trött emelie med en sko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0